Ik heb een klacht
- Bent u niet tevreden met uw casemanager?
- Bent u niet tevreden over de behandeling van uw dossier?
- Bent u niet tevreden over de kwaliteit van onze hulp?
Bij Humanitas Financiële Hulpverlening kunt u op verschillende manieren een klacht indienen
- Per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
- Per brief: Postbus 141, 1440 AC Purmerend
- Via het contactformulier op de website
Om uw vraag in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag onderstaande gegevens van u:
- Uw naam, adres, telefoonnummer en/of e-mailadres;
- De datum van de gebeurtenis waarop uw klacht betrekking heeft;
- De naam van de persoon waar uw klacht over gaat;
- Omschrijving van de klacht
Contact binnen 5 werkdagen
Naar aanleiding van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst en uitleg over de behandeling van uw klacht.
Afronding binnen 6 weken
Binnen zes weken moet uw klacht afgehandeld zijn. Blijkt dat er wegens de aard van de klacht meer tijd nodig is zult u hiervan tijdig bericht ontvangen.
Niet tevreden?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Wanneer er sprake is van beschermingsbewind kunt u uw klacht neerleggen bij het bewindsbureau van de Rechtbank. Bent u een cliënt aangemeld via uw schuldhulpverlener in Amsterdam? Dan kunt u zich bij onvrede over de afhandeling van uw klacht wenden tot de gemeentelijke Ombudsman (020-625999 / www.gemeentelijkeombudsman.nl).
Klachtreglement
De klachtenprocedure is vastgelegd in het klachtenreglement van Humanitas Financiële Hulpverlening en vindt u in onderstaande documenten.
Klachtenreglement | Download | |
Klachtenreglement budgetbeheer Amsterdam | Download |